Učíme se:

- samostatnému nastudování partu

- vzájemné spolupráci - jak nacvičovat společně skladbu

- vnímání hry spoluhráčů

- aktivnímu používání sluchové sebekontroly

- společnému rytmickému cítění

- hlubšímu hudebnímu porozumění studovaných skladeb (melodie, rytmus, tempo, harmonie, dynamika, barva, forma, stylovost,...) dle individuálních schopností žáků

- schopnosti diskuze o svých poznatcích se svými spolužáky

Součástí předmětu je i pohotová hra z listu, ať už vlastních skladeb či sólového partu svých spolužáků.

Plán práce:

1. pololetí:

- seznámení s úlohou klavírního korepetitora

- hlavní zásady klavírního doprovodu

- postupné nastudování skladeb, tvorba prstokladů, …

2. pololetí:

- interpretace skladeb

- přednes nastudovaných skladeb před spolužáky -> společné diskuze

Výběr programu:

- probíhá na základě konzultace s pedagogem hlavního oboru

- odpovídá úrovni daného ročníku žáka